Кабінет споживача

Порядок звернення користувачів

У разі виникнення спірних питань, звертайтесь за адресою

49100, Україна, м.Дніпро,вул.Набережна Перемоги, 120.

Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:00,

п’ятниця з 8:00 до 16:00,

перерва 12:00 – 12:48;

тел. 056 717-04-13, ел. адреса kost1033@gmail.com

Особа, відповідальна за урегулювання спорів: Директор ТОВ “УКРТРАНСЛIТ”  Бузник Євген Федотович.

Спори між Споживачем і Постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.

Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від Споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право передати спір до господарських судів України.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.