Порядок звернення користувачів
У разі виникнення спірних питань, звертайтесь за адресою
49100, Україна, м.Дніпро,вул.Набережна Перемоги, 120.
Режим роботи:
понеділок – четвер з 8:00 до 17:00,
п’ятниця з 8:00 до 16:00,
перерва 12:00 – 12:48;
тел. 056 717-04-13, ел. адреса kost1033@gmail.com
Особа, відповідальна за урегулювання спорів: Директор ТОВ “УКРТРАНСЛIТ” Зубков Костянтин Вячеславович.
Спори між Споживачем і Постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.
Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від Споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.
Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.
У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право передати спір до господарських судів України.
Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.